Office manager
Elmos
№15187562, 25 февраля 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Не имеет значение
Опыт работы:
С опытом
Зарплата:
От 10 000 До 15 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Office Manager – Alătură-te echipei noastre!
Locație: Centru, lucru de la birou
Program: Full-time
Salariu: 10,000 – 15,000 MDL + Bonusuri de performanță
Ești o persoană atentă la detalii și organizată? Dacă cunosti româna la nivel fluent și îți dorești un loc de muncă stabil într-un mediu modern, te așteptăm în echipa noastră!
Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru modern și prietenos, într-o companie din domeniul financiar
- Salariu motivant și bonusuri de performanță
- Stabilitate și oportunități de creștere, chiar și fără experiență
- Birou situat în centrul orașului, ușor accesibil
Ce vei face?
- Verificarea și completarea documentelor cu atenție la detalii
- Asigurarea corectitudinii și completitudinii actelor
- Utilizarea Microsoft Word și a altor instrumente de bază pentru procesarea documentelor
- Oferirea de suport administrativ echipei
Ce căutăm?
- Limbă română la nivel fluent
- Atenție la detalii și seriozitate
- Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului (Microsoft Word)
- O atitudine pozitivă și dorință de a învăța
- Nu este necesară experiență – oferim instruire!
Dacă vrei un job stabil într-o echipă faină, aplică acum!
- Cum aplici? Trimite-ne CV-ul la email / aici pe site / sau telegram.
Așteptăm să te cunoaștem!
Locație: Centru, lucru de la birou
Program: Full-time
Salariu: 10,000 – 15,000 MDL + Bonusuri de performanță
Ești o persoană atentă la detalii și organizată? Dacă cunosti româna la nivel fluent și îți dorești un loc de muncă stabil într-un mediu modern, te așteptăm în echipa noastră!
Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru modern și prietenos, într-o companie din domeniul financiar
- Salariu motivant și bonusuri de performanță
- Stabilitate și oportunități de creștere, chiar și fără experiență
- Birou situat în centrul orașului, ușor accesibil
Ce vei face?
- Verificarea și completarea documentelor cu atenție la detalii
- Asigurarea corectitudinii și completitudinii actelor
- Utilizarea Microsoft Word și a altor instrumente de bază pentru procesarea documentelor
- Oferirea de suport administrativ echipei
Ce căutăm?
- Limbă română la nivel fluent
- Atenție la detalii și seriozitate
- Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului (Microsoft Word)
- O atitudine pozitivă și dorință de a învăța
- Nu este necesară experiență – oferim instruire!
Dacă vrei un job stabil într-o echipă faină, aplică acum!
- Cum aplici? Trimite-ne CV-ul la email / aici pe site / sau telegram.
Așteptăm să te cunoaștem!
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено